מהיכן מגיע השוקולד הטוב בעולם?

שלומי שי אמואיל: עובדות על השוקולד הטוב בעולם

שוקולד ממכר וזו עובדה! כולם יודעים ששוקולד עלול גם להיות משמין. זו גם עובדה ידועה שבשוקולד יש המון סוכר. כל הדברים הללו נכונים אבל לא מונעים מאיתנו לצרוך שוקולד!. עובדה ילדים ומבוגרים כאחד מאד אוהבים שוקולד.

יש כל כך הרבה סוגים של שוקולד. אתה יכול למצוא כמעט כל סוג של שוקולד. שוקולד בצורות שונות, בטעמים שונים, עם תוספות, בלי תוספות וכו'. במאמר זה של שלומי שי אמויאל תמצאו סקירה על השוקלד הלגי מהטובים בעולם!

אם תשאלו כל אחד מאיפה מגיע השוקולד הטוב בעולם תקבלו מגוון דעות, אבל רובם יסכימו שהשוקולד הבלגי הוא בין הטובים ביותר, אם לא הטובים ביותר.

השוקולד הבלגי, כפי שאנו מכירים אותו היום, התפתח במהלך המאה ה-19, אבל השוקולד עצמו היה קיים בבלגיה כבר בערך שלוש מאות שנים. כיום, ישנם מותגים מרכזיים רבים של שוקולד בלגי כולל Guylian, Cfte d'Or ושוקולדים המעולים של Godiva. אפילו לליאונידס, הנחשב לזול ביותר מבין כל המותגים הגדולים של השוקולד הבלגי, יש קהל לקוחות עצום ברחבי העולם.

ניתן לייחס זאת לאיכות השוקולד הבלגי, אך גם למגוון הקיים. שלא כמו סוגים רבים אחרים, הנצמדים לשילובים פופולריים של קרמל, צימוקים וכמה סוגים של אגוזים, השוקולד הבלגי מציג כמעט כל שילוב אכיל אפשרי. פשוט עבור לקטלוג המקוון של כל מותג גדול. תראה קטעים לכמהין, אגוזים, פירות, שוקולד לבן ושלל קטגוריות אחרות. אם אתה לא יכול למצוא משהו שאתה אוהב, אז אתה לא באמת אוהב שוקולד

עקביות ה"נמס בפה" של השוקולד הבלגי הפכה אותו לחביב לשימוש במזרקות שוקולד. זהו הטירוף האחרון במסיבות, חתונות ואירועים חברתיים רבים אחרים. מזרקות שוקולד הן למעשה מכשירים לחימום שוקולד, אשר לאחר מכן מועבר בצורה אנכית לפני שהוא זורם על פני שכבות עבור אפקט מפל. שוקולד בלגי בדרך כלל עשיר בחמאת קקאו, מה שמעניק לו את העקביות הנפלאה הטבעית המומלצת למזרקות שוקולד.

מזרקות שוקולד הן גם הרבה יותר קלות להשגה מאשר עוגת חתונה מסורתית. אין צורך לשלם למישהו טונות של כסף עבור עיצוב מורכב ואתה לא צריך לדאוג שמשהו יתפרק ביום הגדול. מספר גדל והולך של חברות קייטרינג מציעות מזרקות שוקולד כאלטרנטיבה, והן בדרך כלל להיט גדול בקרב אורחים, שיכולים לשחרר את הילד הפנימי שלהם על ידי טבילת תותים, מרשמלו וכל דבר אחר שתתנו להם, בשוקולד הבלגי השוצף.