בוריס דחוביץ מציג: 6 עובדות על הקשר בין ריצה לירידה במשקל

ריצה לירידה במשקל: שש עובדות שכדאי לדעת מאת בוריס דחוביץ

כאן בוריס דחוביץ' חובב ריצה, בריאות וספורט. בפוסט הזה אסביר על הקשר בין ריצה לירידה במשקל. בגלל הדרישות הפיזיות האינטנסיביות, ריצה הוכחה כדרך יעילה לרדת במשקל. ולחלק מהאנשים, ירידה במשקל היא הסיבה העיקרית שלהם לדבוק בתוכנית ריצה. אבל כדי להשיל ביעילות קילוגרמים, חשוב לדעת כמה עובדות על ריצה לירידה במשקל.

היצמדו לטיפים של בוריס דחוביץ ותתחילו לרוץ…

1. ריצה מחליפה את השומנים בגוף ברקמות השריר. אלה האחרונים, לעומת זאת, צפופים וכבדים יותר משומנים. לכן, כמה שבועות לתוך אימון הריצה שלך, תגלה שאתה לא מוריד קילוגרמים, אתה ממש עולה במשקל. זה בסדר. זה רק אומר שהריצה שלך עובדת ביעילות. עם מאמצים מתמשכים, בסופו של דבר תאבד את הקילוגרמים העודפים.

2. ריצה היא שורף קלוריות יעיל. במחקר דווח כי אנשים שעברו פעילות גופנית מתוכננת שרפו 2,800 קלוריות בשבוע וירדו 30 ק"ג. בממוצע, אדם במשקל 150 ק"ג שורף 100 קלוריות למייל, ואם רץ מחויב לרוץ חמישה מיילים ביום, הוא יכול לאבד פחות או יותר 500 קלוריות ביום, ו-2,500 לאחר חמישה אימונים בשבוע. וזה אומר הפסד משמעותי.

3. ירידה במשקל היא רק שריפת יותר קלוריות ממה שאתה צורך. לכן, יש מה לומר על צפייה במה שאתה אוכל. זכור שכדי לרדת קילו, אתה צריך לשרוף 3,600 קלוריות, אז התרחק ממזונות שיתנו לך קלוריות גבוהות מזה. בזמן שאתה במשטר הריצה שלך, צמצם את כמות הקפה, האלכוהול, השוקולדים, המזון המהיר וג'אנק פוד. במקום זאת כדאי לצרוך יותר פחמימות.

4. ריצה יעילה אם נעשית באופן קבוע. אם אתה רציני לגבי ירידה במשקל, אתה צריך להתחייב ללוח זמנים קבוע של ריצה ולעמוד בו. דבר אחד שאתה צריך לזכור: ריצה של מספר ימים בשבוע יעילה יותר מריצה של יום אחד, ללא קשר למשך הזמן. למרות שריצה יומית אידיאלית לירידה במשקל, שלושה או ארבעה ימים יכולים לעמוד ביעד.

5. ריצה אינטנסיבית, או ריצה בקצב מהיר, יעילה בהפחתת משקל. תמיד האמינו שריצה איטית מובילה אותך לאזור שריפת השומן. עם זאת, זה נשלל על ידי מחקרים אחרונים. על פי מחקרים, ריצה אינטנסיבית למעשה שורפת יותר קלוריות. אבל מכיוון שהיא צפויה להיות פוגעת יותר, ריצה אינטנסיבית עדיף לעשות לתקופות קצרות יותר ויש לתזמן אותה, לכל היותר, פעמיים בשבוע.

6. יש לשנות את תוכנית הריצה כדי להגיע למשקל הרצוי. צריך להבין שהגוף מתרגל לעבודה הקשה שעות נוספות, מתייעל, ולכן שורף פחות קלוריות. הגוף, למעשה, מפסיק לרדת במשקל. כדי להשיג את המשקל הרצוי, עליך לשלב שינויים במשטר שלך מעת לעת. שלושה דברים שאתה יכול לעשות: לרוץ במהירות גבוהה יותר, להגדיל את המרחק או לרוץ לפרקי זמן ארוכים יותר. זכור, ריצה לירידה במשקל יכולה להיות מעט מסובכת, אבל אם אתה נשאר מכוון לגוף שלך, זה הופך להיות די לניהול.