שלומי שי אמויאל מדווח: טריילר ראשון לסרט האחים סופר מריו שיעלה לאקרנים ב-2023

שלומי שי אמויאל מזמין אתכם לצפות בטריילר הראשון לסרט של האחים סופר מריו (2023)

אילומיניישן ונינטנדו  שיקו היום את הטריילר הראשון לסרט האחים סופר מריו, סרט האנימציה החדש המבוסס על עולמם של האחים סופר מריו שנינטנדו ביימה. מזמין אתכם לצפות. שלומי שי אמויאל.

"אנו נרגשים לחלוק סוף סוף את המבט הראשון על הסרט של האחים סופר מריו", אמר כריס מלדנדרי, מייסד ומנכ"ל Illumination. "מריו ולואיג'י של נינטנדו הם הדמויות האיקוניות והאהובות ביותר ביקום הגיימינג וזה היה כבוד מדהים לעבוד עם מיאמוטו-סאן בשנים האחרונות כדי להביא את הסיפור הזה לקולנוע באופן שהוא אותנטי לשורשיו".

"איזה סוג של סרט צריך להיות האחים סופר מריו?" אמר שיגרו מיאמוטו, מנהל ייצוגי, עמית נינטנדו. "אנחנו עובדים כבר הרבה מאוד זמן עם כריס מ-Illumination וחושבים על השאלה הזו. עכשיו אנחנו יכולים לגרום לכולם להציץ בסרט. לא רק עם הסיפור עצמו, אלא דרך המראה של הדמויות, הרגשות שלהן, המחוות השונות, בנינו עולם סופר מריו באמצעות שפת הקולנוע. אנא תיהנו מחוויית ממלכת הפטריות הייחודית המתפשטת באופן נרחב על מסך התיאטרון. שימו לב גם לדמויות, וזיכרונות ממשחקי נינטנדו פזורים בחלקים קטנים של המסך לאורך הסרט. השחרור נמצא ממש מעבר לפינה, ואנחנו בשלב הכוונון העדין המסכם את כל הפרטים, בדיוק כמו שאנחנו עושים עם משחק נינטנדו. זה סרט שכל הגילאים נהנים ממנו, ואני מבקש מכולם לעודד את מריו בבתי הקולנוע".

שלומי שי אמויאל על סרט האנימציה The Super Mario Bros. Movie , האחים סופר מריו

סרט האנימציה של האחים סופר מריו, שהופק על ידי כריס מלדנדרי מ- Illuminationושיגרו מיאמוטו מנינטנדו, ימומן במשותף על ידי Universal Pictures ונינטנדו, ויופץ ברחבי העולם על ידי Universal Pictures.

בימוי: אהרון הורבט ומייקל ג'ליניק (משתפי פעולה ב- Teen Titans Go!, Teen Titans Go! To the Movies) על פי תסריט מאת מת'יו פוגל ("המיניונים של אילומיניישן: עלייתו של גרו"), בסרט מככבים כריס פראט בתפקיד מריו, אניה טיילור-ג'וי בתפקיד הנסיכה פיץ', צ'ארלי דיי בתפקיד לואיג'י, ג'ק בלאק בתפקיד באוזר, קיגן-מייקל קי בתפקיד הקרפדה, סת' רוגן בתפקיד דונקי קונג, פרד ארמיסן בתפקיד קראנקי קונג, קווין מייקל ריצ'רדסון בתפקיד קמיק וסבסטיאן מניסקלקו בתפקיד ספייק.